تاوان سکوت
دانلود آهنگ جدبد از همراه موزیک
شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت 20:6 | بازدید : 414 | نویسنده : امین پارسیان | ( نظرات )

از بین بردن استرس از طریق قدرت موسیقی
موسیقی می تواند هم بر احساسات و هم بر بدن تأثیر عمیقی بگذارد. موسیقی سریعتر می تواند احساس هوشیاری و تمرکز بهتری در شما ایجاد کند. موسیقی خوش بینانه باعث می شود که نسبت به زندگی احساس خوش بینی و مثبت تری داشته باشید. سرعت کندتر می تواند ذهن شما را ساکت کرده و ماهیچه های شما را شل کند و باعث آرام شدن شما در هنگام از بین بردن استرس روز شود. موسیقی برای آرامش و مدیریت استرس موثر است.

برای دانلود آهنگ جدید به سایت همراه موزیک بپیوندید.

تحقیقات این تجربیات شخصی با موسیقی را تأیید می کند. یافته های فعلی نشان می دهد که موسیقی در حدود 60 ضربان در دقیقه می تواند باعث هماهنگی مغز با ضربان ایجاد کننده امواج مغزی آلفا شود (فرکانس های 8 تا 14 هرتز یا چرخه در ثانیه). این امواج مغزی آلفا همان چیزی است که در هنگام آرامش و هوشیاری وجود دارد. برای تحریک خواب (یک موج مغزی دلتا 5 هرتز) ، ممکن است لازم باشد که شخص حداقل 45 دقیقه را در یک موقعیت آرام و به گوش دادن به موسیقی آرام بخش اختصاص دهد. محققان دانشگاه استنفورد گفته اند "به نظر می رسد گوش دادن به موسیقی می تواند عملکرد مغز را به همان اندازه دارو تغییر دهد." آنها متذکر شدند که موسیقی چیزی است که تقریباً هرکسی می تواند به آن دسترسی داشته باشد و آن را به ابزاری آسان برای کاهش فشار تبدیل می کند.

بنابراین چه نوع موسیقی استرس را به بهترین وجه کاهش می دهد؟ کمی تعجب آور است که سازهای زهی ، طبل و فلوت های بومی آمریکای بومی ، سلتیک ، هند در آرامش بخشیدن به ذهن بسیار مثر هستند ، حتی اگر با صدای متوسط ​​بلند باشند. برای تلفن های موبایل از باران ، رعد و برق و طبیعت ، ممکن است آرامش بخش باشد ، به خصوص هنگامی که با موسیقی های دیگر آمیخته شود ، مانند موسیقی سبک جاز ، کلاسیک (حرکت "لارگو") و موسیقی گوش دادن آسان. از آنجا که با موسیقی به ندرت به ما ضربان در دقیقه گفته می شود ، چگونه موسیقی آرامش را که برای شما بهترین است انتخاب می کنید؟ پاسخ تا حدی به خود شما بستگی دارد: شما ابتدا باید موسیقی پخش شده را دوست داشته باشید و سپس باید باعث آرامش شما شود. می توانید با کاوش موسیقی در این صفحه وب شروع کنید. برخی ممکن است شما را آرام کنند ، برخی نه. خودتان را مجبور کنید به موسیقی آرامش بخش گوش دهید که شما را اذیت می کند می تواند تنش ایجاد کند ، نه اینکه آن را کاهش دهد. اگر چنین اتفاقی افتاد ، سعی کنید در اینترنت به دنبال گزینه های دیگری بگردید یا برای سایر پیشنهادات موسیقی با کارمندان خدمات مشاوره مشورت کنید. مهم است که به یاد داشته باشید که ساکت کردن ذهن به معنای خواب آلودگی خودکار نیست. این بدان معناست که مغز و بدن شما آرام هستند و با خود آرام و آرام خود ، می توانید در بسیاری از فعالیت ها به بهترین شکل عمل کنید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 260
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 667
:: باردید دیروز : 238
:: بازدید هفته : 1367
:: بازدید ماه : 2465
:: بازدید سال : 12334
:: بازدید کلی : 173638